Hannah Montana The movie

Heej!

Tänkte skriva om en film som heter Hannah Montana The movie. Det är säkert många som känner igen den. Det är serien Hannah Montana men Hannah Montana the movie är en film! Och den är superbra,Själv har jag sett den mer än 10 gånger!♥

Jag älskar den! Det handlar om att Hannah som egentligen är Miley åker till sin Farmor och där finns det en man som försöker veta hennes hemlighet och skrivar allt och så och sen till sist så handlar det om kommer han avslöja hemligheten eller kommer han inte eller vad? och sen handlar det om massa saker som är roligt!♥



Byee!♥


Kommentarer
Postat av: vicky

jag har sätt den

den är super bra

jag tycker oså att folk an se den

bra tips där =) <3

2011-03-10 @ 15:57:21
Postat av: Fatma

Tack Vicky ! :)

2011-03-11 @ 17:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0