Min bästis Fatima!♥

Hello ! :D
Jag kom nyss hem,för 1 minut sedan.Jag va ute med min bästis Fatima.Vi hade så roligt! roligare kunde det ej bli :) Du är bäst fatima,Love u!♥




på fredag så hämta Fatima (Min bästis) en badräkt som hennes mamma syde till mig! Och gissa vad? Den var supersnygg!! JÄTTESNYGG!!♥♥♥
Tack Fatima♥ Love you!♥♥♥ :D

Jag är så nöjd att du är min bästis ! ♥ ^^

Här kommer hennes Abc:

F ortfarande min bästis,och du kommer va det för alltid! ♥
a lltid bredvid mig,och när jag behöver din hjälp!♥
t iden är rolig med dig
i nte taskig
m y best friend forever!♥
a lltid bäst!

Detta är till dig Fatima !♥

Vänner är alltid roligt att ha,Och bästis och bästa vänner också!♥
-----------------------------------------------------------------------

Vet ni vad jag har tänkt? Fatima vet inte om det,Men jag tänkte att Jag ska ha en intervju med henne här på bloggen , så har ni en fråga som ni vill ställa till henne så är det bara att fråga på sedan blir det en överaskning till henne,frågor från alla guliga läsare!♥♥♥

x)

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det som är bra hos fatma?

2011-03-21 @ 10:25:10
Postat av: Anonym

det som jag skrev ovan är en fråga till din bästis alltså. p.s:älskar din blogg

2011-03-21 @ 11:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0