Eric Saade

HÖmm...Vad ska jag blogga om ? Hmm...Vet ej! Men ni kan gärna tipsa mig! :D Men det var längesedan jag skrev en kändisfakta,så här kommer det! :)

Denna gången handlar det om Eric Saade!

Eric Saade´S Fördelsenamn är Eric khaled Saade och hans pappa är från Libanon och modern är svensk. Eric va programledare för My camp rock år 2009,Och när han var programledare på Disney Channel så träffa han Zac Efron och Vanessa Hudgens och intervjua dem. Han är född den 29 oktober 1990 och är född i Helsinborg :).  Han har varit med på bandet Whats´up! Men han slutade för han ville satsa och jobba mer på sin solokarriär.Han har varit med de senaste åren i Melodifestivalen 2010 och 2011.Och som jag skrev innan i det HÄR inlägget att han vann detta året (2011) men låten Popular och 2010 vann han ej men hans låt hette då Manboy.Han har en flickvän och det är Molly Sanden (Hon är fin,faktist).
Kort fakta om honom ! <3

Ha det så bra! :D

Kram!





Kommentarer
Postat av: ERIC FAN

OH NOW ERIC SAADE I LIKE TO KILL SOMEONE

2011-04-01 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0