3 prov..

Hejhej!! :D

Jag har blivit lite dålig på att uppdatera bloggen faktist..
Men jag har haft läxor. Denna veckan har jag tre prov. Två Nationella prov och en i historia så att denna veckan kommer jag inte att vara så superbra på att uppdatera bloggen men jag ska försöka,jag måste ju plugga :))
 
Men nästa vecka är det påsklov,jiipiie,äntligen få vila lite,hahaaha xD
Jag älskar skolan men jag behöver endå vila från läxor lite..

Den 24 Mars fyllde mina två underbara vänner år. De fyllde 13 år.
Graaatttiiss till de (i efterskott). Jag har såklart grattat de då. Jag gratta de 00.00 haha,exakt när det blev 24 Mars. :D
Ska snart lägga bilder på presenterna!! :D (de har ju redan sett presenterna så..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0