Loreen

Som jag sa igår vann Loreen igår! Grattis Loreen! ♥

Som jag gjorde förra året när Eric Saade vann skrev jag lite om honom och nu ska jag skriva om LOREEN! :D
Det var längesedan jag skrev om en kändis faktist!

Jag kan inte så mycket om henne,men ska försöka skriva lite fakta om henne! :)

Loreen är född den 16 Oktober 1983 (2 dagar innan jag fyller år). Hon är född i Stockholm!
Hon är en artist. Det hela började när hon var med i idol 2004,det sluta på fjärde plats!
Sedan släppte hon låtar och var programledare.
Melodifestivalen 2011 var hon med,med låten My Heart is Refusing Me. Hon gick vidare till andra chansen och förlora i första omgången mot Sara Varga.


Melodifestivalen 2011,repetiton.

Och hon har sedan dess fortsatt att släppa låtar.

Och så melodifestivalen 2012,det måste vara underbart för henne! Gick direkt till Globen den första deltävlingen och vann igår i finalen med låten Euphoria. Ett stort grattis Loreen,lycka till i ESC! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0