Vår,ÄNTLIGEN!!! :D

Hej!!

Jag vet inte vad jag ska blogg om....... (Tipsa gärna)!

Idag har det inte hänt nått nytt.Förlåt för min uppdatering,men jag har aldrig haft tid att blogga,men snälla sluta ej läsa bloggen,för jag kommer försöka göra inlägg lite oftare nu,på helgen kan jag uppdatera men nu hoppas jag för vi har mkt läxor,LÄXOR OCH LÄXOR!

Idag var det fint väder hos oss,var det fint väder hos er?? Äntligen vår ju. Vad jag har längtat,och igår gick jag ut med mina två vänner och hade så kul,på lördag var det också kul,då var jag med min bästis och senare med mina vänner igen :)

Ha det så bra,bloggar mer imorgon eller kanske lite senare ! <3



Idag var vi på promenad i skolan och jag och mina vänner (5 st tror jag eller 6 st) Plokade blommor och till sist la vi ihop allihopa och dem blev till ett puket så vi la dem i klassrummet,och vår snälla lärare var med oss då också,det va så kul! <3



Det var skilla blommor!

bild:Google!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0