Eurovision song contest 2011 final!♥

Idag är det Eurovision song contest 2011 final!♥
Vem ska titta? Jag ska!
Och Sverige gick vidare till final på torsdag,
och som jag innan la i ett Inlägg att det är Eric Saades bidrag som vann melodifestivalen 2011 som jag skrev om i ett inlägg ska sjunga,
och ja,
hoppas Sverige vinner såklart,eller?
Men det var många andra länder som också var bra och som jag heja på också men jag vill klart att sverige vinner.


Bild:Google

Finalen sänds idag (Lördag 14/5-2011) kl.21:00 Svt1.

Vem hejar ni på??




Jag lägger ut igen Videon som jag la när han vann.
OBS: Det är från medlodifestivalen,och visste ni att han har gjort en musikvideo till låten?



Här är musikvideon.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0