Läger! (hemma igen 20/5-2011)

Hej! Hemma nu igen och datorn är här igen haha! Jag var ju på läger (naturskola?) för det var i skogen vi sov över,i en stuga såklart! Och det var..... JÄTTEROLIGT! BÄSTA DAGEN! Förutom att jag har fått myggbett (Stavning..?) men annars var allt jättekul <3 Vi promnera 7 km (:o) sen gick vi till en lekplats och lekte åt och sånt där efteråt besökte vi ett slott och sen åt vi pankakor MUMS! :D efter det lekte vi igen och sånt sen gick vi i en tipsrunda i lag , några lag var det och det var en liten bara,ingen km ens! Efter grilla vi och hade det roligt sen gick vi in och sov,men innan dess så var vi lite ute och fick kex choklad och när alla tjejerna var i rummet så snacka vi bara och hade roligt (vi kunde inte sova) och sov typ vid 1 tiden haha , väldigt sent,jag vet :) Och idag på morgonen åt vi frukost och gick i en promenad och lyssna på fåglar sen åkte vi hem! och vi var i Torup!

Det var så jätteroligt! :D Egentligen kom jag hem vid 11 tiden men orkade inte blogga då! x)


Bild:Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0