Twilight- Från The twilight saga till Breaking dawn del 1. (från 2008 till idag)

NU SKRIVER JAG OM TWILIGHT :D <3

Japp,Jag ska börja med den första. Jag har läst både boken och sett filmen. Jag har sett alla filmerna,men boken har jag läst bara "Om jag kunde drömma" Klart. Nu håller jag på att läsa New moon "När jag hör din röst" Och jag är ett jättestort fan av Twilight! Det är min favoritfilm! Men nu tänkte jag skriva om filmerna,Men böckerna är jättebra också. Man får bilder i huvudet när man läser,vilket är jättebra! :) Och författaren är Stephanie Meyer (Stavning på namnen). Okej:

The Twilight saga

Filmen hade premiär 2008 den 21 november. Jag tycker den är superbra,Både filmen och boken. Det var så spännande och romantiskt också.


Boken av The twilight saga (första filmen av twilight)


Filmen

Twilight-New moon
Jag tycker också den är bra! Filmen är superbra och boken håller jag på att läsa nu,men än så länge är den jättebra också! Alla rekomderas! :)

Filmen



Boken

Twilight Eclipse:
Eclipse sog jag på bio förra året,och den var bra,Tycker jag :)


boken



Twilight-Breaking dawn del 1

Har inte sett den än. Men som de flesta vet,har den premiär IDAG! :D



Okej,Det blev ett långt inlägg,men det är roligt att skriva,Hoppas ni tycker om det.

BILDER:GOOGLE

Vad tycker ni om Twilight? Ni får gärna kommentera om vad ni tycker! :)


Kommentarer
Postat av: Jinni

Ska du se filmen idag? Jag försökte få biljetter men de var slut. :P

2011-11-16 @ 18:28:54
URL: http://www.whatiwant.se
Postat av: Fatma

Oj,Det var synd :( Nej,jag ska inte se filmen idag. Hoppas du får tag på biljetter senare.

2011-11-16 @ 18:33:21
URL: http://stylegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

twilight är jättebra!

2011-11-16 @ 18:56:28
Postat av: TWILIGHT FAN <3

I LOVE TWILIGH! TWILIGHT IN MY HEART!

2011-11-17 @ 15:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0