Min dag.... Och...

.....Grattis på den internationella kvinnodagen alla Tjejer&Kvinnor! <3

Hur har eran dag varit? (okej,dagen är inte slut.)
Själv har jag varit i skolan och sedan hann jag inte göra så mycket,ska göra mina läxor snart!
Jag redovisa i Geografi idag,i skolan självklart! Jag hade jobbat om flera länder men man skulle välja en av de. Jag hade jobbat b.la om Cypern och Cypern hade ingen tagit i min klass så jag tänkte redovisa Cypern!

Jag gjorde det idag. Jag var jättenervös så jag tänkte att jag inte var redo att redovisa först,haha. Men sedan gick det jättebra och de tyckte det var jättebra,vilket var jättekul! Huh..äntligen gjort och klar! Nu måste jag gå.

Hej då,bloggar senare! =)


Visste inte vad jag skulle ha en bild så jag gjorde en egen,hiss eller diss? =D

Kommentarer
Postat av: Amisbåst(you know WHO)

Heeeeey! Tack dsm, världens bästa bloggerska!!!!!! :D jag känner inte dig..

2012-03-12 @ 20:59:28
Postat av: Fatma

Haha hej Amra! :)

2012-03-27 @ 16:55:15
URL: http://stylegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0