Presenterna

Ja.. som sagt fyllde mina två underbara vänner år den 24 Mars. Både fyllde 13 år (vi går i samma klass).
Jag köpte såklart presenter till de,jag bara hoppades på att de skulle gilla presenterna.
Här kommer bilder på när jag skulle "dekorera" presenterna (jag fick den packad av butiken).
De har ju redan sett och öppnat presenterna på deras födelsedag så jag tänkte lägga bilder på presenterna också!! :D


När jag hållde på... :D

Min ena väns presenter




Hehe..hon älskar pengar så jag tyckte att den passade henne.. xD

Min andra väns presenter




------
Och både fyllde 13 ÅR! (Jag fyller 13 i Oktober).


Jag tyckte om de faktist,hoppas de tyckte om presenterna lika mkt!! :D

Kommentarer
Postat av: Amra

Asså grymt söt e du! Tack för underbara presenter <33

2012-03-28 @ 14:30:40
Postat av: Fatma

Tack Amra,du är mer söt! Vad kul att du gillar presenterna. Kraaamm <3 :D

2012-03-28 @ 19:32:37
URL: http://stylegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0