Melodifestivalen-Final nästa vecka!

Ja..och så är det nästa vecka melodifestival-final!
 
De som är med i finalen är:
Loreen med låten Euphoria
Dead by April
med låten Mystery
Ulrik Munther
med låten Soldiers
David Lindgren
med låten Shout It Out
Molly Sandén
med låten Why Am I Crying
Björn Ranelid feat. Sara Li
med låten Mirakel
Lisa Miskovsky
med låten Why Start A Fire
Danny Saucedo med låten Amazing
Thorsten Flinck med låten Jag reser mig igen
Top Cats med låten Baby doll

Själv tycker jag att nästan alla var bra. Men jag hejar och röstar verkligen på Danny! Han var verkligen Amazing,tycker jag. Men sen var t.ex David,Lisa,Molly Ulrik och Loreen också bra,några fler till (de som är med i final alltså). Men Timoteij var super! Synd att de inte gick till final,jag röstade på de igår! MEN HEJA DANNY!! <3

Vem tyckte ni var bäst? :)

Här kommer bilder från alla deltävlingar.




Jag tyckte både Ulrik och David var jättebra!! ;D


Molly sjöng en vacker sång från hjärtat. Tycker jag. =)

Både Lisa och Danny var superbra,tycker jag! Heja Danny! Han var Amazing! <3




Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern och Top Cats gick vidare till finalen i Globen efter Melodifestivalen 2012 Andra chansen i Rosvalla Nyköping Eventcenter. Foto: Janerik Henriksson / SCANPIX

Alla bilder är från Google!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0